Akdeniz Reklamcılar Derneği (ARD) bu sene dördüncüsü düzenlenen Antalya Turizm Fuar’ında Akdeniz Üniversitesi öğrencilerini konuk etti.
Yeni Ekosistemimiz Data
ARD Sahne Söyleşileri kapsamında alanlarında uzman kişilerin söz aldığı fuarda, turizmde dijitalleşme üzerine konuşan Piksel Akademi Kurucusu ve Eğitmen Emrah Kozan, “İçinde bulunduğumuz dünyanın en kıymetli ham maddesi, yeni ekosistemi data” dedi. Yeni dünyaya ayak uyduramazsak kaybolmanın kaçınılmaz olduğunu ekleyen Kozan, dijitalleşmenin önemine ve dijital yetkinliklerin arttırılmasına vurgu yaptı.
Deneyim Satıyoruz
Markör Markalaştırma Ajansı Başkanı Oytun Özel Türkoğlu ise, “Değer yaratma, zihinlerde yer alma ve deneyim satıyoruz” diyerek markalaşmanın önemine değindi. Markalaşmanın satış üzerindeki etkisini de dile getiren Türkoğlu, genç nesilden umudu olduğunu ve en prestijli 500 marka arasında Türk markalarının daha çok görüleceğine inandığını belirtti.
Atatürk’ün Kokusunu Taşıyan Hediyeler Verildi
Redro Ajans Başkanı Fulya Sarman, söyleşisinde kokuların insan hafızasında oluşturduğu yer ve pazarlama üzerindeki etkisine değindi. Atatürk’ün kolonya kokusunun notalarıyla hazırlanmış esansı içeren çubukların öğrencilere hediye etmesiyse öğrenciler tarafından mutlulukla karşılandı.
Turizmde markalaşma ve dijitalleşme hakkında bilgilendirilen gençler fuarda ARD Başkanı Güldal Siğinç koordinatörlüğünde alanlarında uzman kişiler ile tanışma fırsatı buldu.
Haber: Zehra Gider ve Maide Boyacıoğlu
Son güncelleme: 17.03.2023 01:11:41