Atölye HİT ve AURA’nın ortak düzenlediği “Marka Planı” söyleşisinin konukları Mayi Tuz’dan Sibel Gözüyukarı Eyiler ve Macaw Atıştırmalık’tan Dilruba Toğrul oldu. İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleşen söyleşide Eyiler ve Toğrul, deneyimlerini anlatırken, öğrencilerden gelen soruları da yanıtladılar.
Mayi’nin Serüveni Bir Terasta Başladı
Mayi’nin terasta küçük bir havuzda tuz kurutarak başlayıp nasıl bir dünya markası haline geldiğini anlatan Sibel Gözüyukarı Eviler, “Elinizde farklı bir ürün varsa markalaşma daha büyük olur” ifadelerini kullandı. Eviler, başlangıçta ürünlerine olumsuz yanıt veren firmaların kendilerine, “Ürünün ne kadar iyi olduğu değil, ticari kazancı önemlidir” dediklerini de cümlelerine ekledi.
Eyiler aynı zamanda Türkiye’nin tuz bakımından oldukça zengin olduğunu ve mikro plastik içermeyen tek tuz çeşidi olarak diğer ürünlerden ayrıldıklarını aktarırken, “Farklı olmak istiyorsanız vizyonunuzu geliştirmeniz gerekiyor” dedi.
Doğru Plan, İstikrar ve Azim Önemli
Macaw Atıştırmalık’tan Dilruba Toğrul ise öğrencilere yola nasıl çıktığı, deneyimlerini ve devam eden süreci aktardı. Toğrul, “Doğru plan, istikrar ve azimden hiçbir şey kurtulamaz” dedi.
Haber: Maide Boyacıoğlu
Son güncelleme: 17.03.2023 01:42:55